Deprimerad

Idag kom jag lite sent till skolan dä taxin var sen och att vi sen även skulle hämta en annan. Annars rullade lektionerna på och taxin hämtade mig igen vid tre. När jag kom hem så kollade jag ett avsnitt av new girl, sen kom maja hit. Vi åt och snackade lite, sen åkte hon till lund för en träff med jobbet. Jag var hemma och kollade lite mer av new girl, skule köpa ett par skor..MEN DEM VAR SLUT! asså är så himla deprimerad just nu, fy. Hittade dessa skorna för ett tag sen men har varit tvungen att kolla med sjukgymnatsre och så innna jag köper, och när jag väl gjort det finns dem inte. ASSÅ ÅHH. Det var ett par nike air max id 1 liberty. Så la mig i sägen och bra tyckte synd om mig själv i en timme. Sen kollade jag lite program jag missat för jag inte varit hemma, och ska snart kolla new gilr igen. 
Räknade lite idag och jag följer över tio serie...men jag älskar det. Serier är ju hur härliga som helst, man följer andra människors liv under längr etid. & alltså inte bara i en timme eller två som i en film. 
 
- Gamla data bilder jag tagit med web cameran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0