A, maddafakkas.

Igår var sista lektionen inställd vilket innebar en massa kludd för mig med taxi och allt. Men de slutade med att jag var hos Cornelia men Sofie, Sanna och Maja. Vi gjorde chicken nuggets med kroketter och hade de mysigt. Sen satt vi i soffan och prata en massa sen åkte jag till Malmö och kollade ishockey. Malmö spelade mot Djurgården, och malmö förlorade med 4-3. Några fel och missar av domarna men ändå. Kaos mot slutet och ja. En Djurgården-hejare satt bakom oss och i slutet så skrek han "skånska bögjävel" till en malmöspelare, vilket bas var sjukt onödigt. Det är ju inte ens ett skällsord ? Iallafall så se kg hemma vid halv elva och la mig direkt. Så trött! 

Idag var jag i skolan på alla lektioner förutom sista då jag var på arbetsterapi & sjukgymnastik. Kollade lite new girl när jag kom hem oxiden åt vi ungspannkaka. Älskar det, hehe. Sen pluggade jag, kollade new girl och duschade. Ska snart kolla lite till sen sova. 
& idag så fick vi tillbaka våra matteprov och jag fick..trumvirvel...A! Herregud trodde fan de var ett skämt. Haha. Fick våra prov med olika poäng så skrev bär lärare på tavlan vilket betyg dem olika poängen blev, och jag fattade inget. En i min mattegrupp kol fram och bara "jäkla geek, du fick ju A" och jag bara bdöwldåwfdk what ? Haha så fråga min lärare sen och han bara ja emmie du fick A! Asså är så sikt stolt över mig själv, knappt varit med och fick de bästa betyget. Låg 30-40 sidor efter som jag fick göra hemma på helgen och gjorde sen båda matteprovet på idrotten. Asså herre, så glad & lättad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0