ungareumatikers sommar läger

kom precis hem från skolan, där de int ehände något speciellt. på vägen hem så förhörde elin mig lite på biologin och man kan inte direkt säga att jag kan det så ska plugga sönder idag igen och kanske kolla lite gossip girl avsnitt. sen imrogon skola och fredag lediga, skönt. + det är mindre än en månad kvar till skolavslutningnen, shit. känns som jag slutade sexan för inte alls  längesedan och det är snart ett år sedan, :o. fick ett brav av ungareumatiker om sommarläger jag tror jag ska söka till på barnens ö i stockholm. man åker ditsjälv och umgås med andra, lyssnar på föreläsningar, aktiviteter och en dag på grönan. var på ett liknande i somras på bosön och hade det sjukt mysigt, träffade nya kompisar och lärde mig mycket. tror dock inte att jag kommer med eftersom att dom som inte varit på läger innan och de som varit reserver innan kommer med först sen lottas dom andra, men hoppas. 
 
 
// vattenkrig på bosön förra sommaren //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0