Inlägg från i torsdags..

Vi var på bakken vid 12,30 och åt direkt, inte super smart men ändå..vi åkte en massa karuseller och hade kul. Vi åkte "balder" sjukt många gånger. Jag och Maja åkte extrem, jag trodde den va som virvelvinden men inte riktigt..haha man gungade upp och ner och åt sidan och hänge upp och ner och flög fram och tillbaka kunde inte kontrollera något , går inte att beskriva, men sjukt rolig. Sen vid tre träffades vi och fikade lite, jag åt churros. Har längtat så himla länge på att får äta de nu..haha. Sen åkte vi stockarna och blev genom blötta. Gick lite i lustiga huset och åkte hem. På hem vägen löpte vi mat på donken och va hemma vid 19.

När jag kom hem kollade jag klart på se avsnitt jag hade kvar på the vampire diaries, åhh orkar inte vänta! Kan bara se ett avsnitt i veckan nu..fy. Har precis kollat klart och ska nog sova. Sjukt trött och mår lite konstigt, antagligen för att jag är trött. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Solin

Fint armband, vart är det köpt? :)

Svar: tack, glitter! :)
emmie kristoffersson

2013-05-13 @ 21:01:28
URL: http://solinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0