hår-problem

igår var sofie, lina, cornelia och elin här. vi pluggade, ät kladdkaka, grönsakor med dipp och drack flädersaft. haha mysigt. sen åp kvällen när dom gått hem städa jag lite, duschade och pluggade. jag tetsade också en ny sak (för mig) med håret. snurrade håret alltså så de blir som en otovad dreadlock eller något asså bara tar en slinga och snurrar, haha suger på att förklara. sen tar man en platttång och plattar på det snurrade så blir det som skruvar sen. testade bara två-tre slingor men sjukt snyggt. 
 
igår fönade jag mitt hår för att det säkert skulle vara tort idag, men sen på väg till skolan ösregnad det så när jag kom fram var det genom blöt och tovigt, yeey. efter skolan har jag kollat lite olika klipp här och där, kollat kläder, kollat två gossip girl avsnitt, lyssnat musik, pluggat och ätit. ska plugga hela kvällen nu, och ska inte skjuta fram det mer. helt arg på mig själv för att jag ALLTID skjuter fram läxan till sista dagen. blev precis klar med so inlämningen och ska lämna in den snart, åhh helt nervös typ. haha. 
 
 
// lite webcam bilder, älskar mitt nya skal jag fick av lina! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0