Girlz

skrev ett inlägg i torsdags via mobilen som jag antagligen glömt publicera eller så hade de bara inte publicerats det, så la upp de nyss. 
jag loggade pecis in på datorn och hade fått fem kommentarer, och blev jätteglad. ville bara tacka er för att ni kommenterar även om är jag är väldigt oakiv, så tack! 
 
anledningen till at jag varit oaktiv är at jag varit i full gång. i fredags var jag på burlöv och fikade med mammas kusin,lotta, och handlade en klänning, tröja och byxor, kommer bild sen. på kvällen grillade vi och jag kollade "en väntad vänskap" med lotta och gick sen och la mig. i går var elin här nästan hela dagen och vi bakade ne massa. vi skulle egentligen bara gjort chocolate ship muffins men de blev till slut mååånga chokladsnittar, två kladdkakor och 12 chocolate chip muffins. super gott! sen på kvällen kom maja, lina, cornelia och sofie hit och vi hade en liten girlsnight, firade min födelsegad. vi åt taco och muffinsen. jag blev äggad, spelade snurra flaska på studsmattan, kollade film, snackade, skulle spela anden i glaset men flippade ut totalt så blev inget av de. sen dela alla på två sängar, och jag la mig i två sackosäckar. somnad vid fyra och vaknade vid åtta. åt frukost på trädäcket och sminkade oss lite oseriöst..
 
 
 // mys på studsmattan med myggen //

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åååh så mysigt det ser ut! Kram :)

Svar: haha de var det! :)
emmie kristoffersson

2013-05-13 @ 18:59:38
URL: http://jkmk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0