första maj

snabbt litet inlägg kommer här. orkade inte blogga igår, hoppas ni förstår. är fortfarande sjuk men känner mig mycket bättre och har ingen feber så ska KANSKE till skolan imorgon. 
idag har jag kollar the vampire diaries, pluggat och ätit. har tryckt i min sockerkakor, tårta, majskolv, läsk och massa sånt, även fast jag inte smakar något. yeey, äter av tristess. iallafall så måste jag plugga mer för fattar ingenting och sen om jag hinner se ett till avsnitt av the vampire diaries med sofie, på skype. sitter och sjunger till "pretty brown eyes" och min röst bara försvinner hela tiden, hahaah aj. iallafall så för någon vecka sedan så trillade jag i elina trappa och slog mitt knä och har fortfarande ont, weird. hela denna veckan har jag väntat på att mina föräldrar ska köpa strepsils till mig eftersom att det var artonårsgräns och de har dom glömt hela tiden. men idag när vi åt middag så kommer det fram att min kära bror har haft ett helt paket på sitt rum utan att säga någon, amen tack! haha iallafall så var det slutet på detta random inlägg, och tänker sluta det med en bild från min instagram. heheehehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0