Välkommen till min nya blogg

Hej!
Detta är min andra blogg som jag startade för någon timme sedan. Min förra blogg hette emmiekristoffersson.bloggplaten.se. Jag bytade för att jag inte gillade designen, Tråkig och för att min kompis Sofie har tjatat tjatat tjatat sjukt mycket att jag ska byta till blogg.se och nu är jag här.
 
Tusentusen tack till Sofie som hjälpt mig med designen (som inte är klar än). Älskar kommenater och frågor så det är bara till att slänga in några sånna lite då och då, och självklart så svarar jag på alla. Har ni några förslag på vad jag ska skriva om så är det bara till att skriva det i en kommentar, så ska jag försöka fixa det. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-03-04 @ 14:09:05
URL: http://blogg.se
Postat av: sofie

whoopwhoop, din blogg kommer bli bäääst!

Svar: HAHA, för att du gör designen ! :* ;)
emmie kristoffersson

2013-03-04 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0