Storstädning

Vaknade vid halv åtta idag och var ovanligt pigg. Gick upp och började städa klart på mitt rum. Röjde undan igår och dammade, dammsög och fixade min matta idag. Så skönt att få det gjort. Maja, hennes mamma och syster kommer bo här när vi är borta så måste ju va fint när vi åker. När jag hade städat klart duschade jag och sen kom Maja och Petra hit för att få veta lite praktiska saker om huset.
 
Ska åka och växla pengar nu sen till min gammelfarmor och hälsa på. När vi har varit hos min gammelfarmor så ska vi till emporia, handla, mamma ska fixa sina naglarna och jag ska ta bort mina. Sen ikväll ska jag antagligen färga mina ögonfransar och noppa ögonbrynen.
Var hos min farmor och farfar igår och hade jättemysigt. Kom hem vid tolv och var så himla trött att jag inte orkade blogga något mer. 
Min data vill inte läsa av mitt minneskort så därför blir det inga bilder nu. Ska fösöka igen senare. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0