Skor.

Mina skor gick ju i sönder idagSå vi fick åka till nova och försöka hitta ett par nya, gillar inga av dom här hemma. Jag fick ett bara enkla, svarta ballerina, ett par guld/ormskin sandaler men många remmar och ett par höga, vita converse. Sjukt nöjd, har länge velat ha ett par converse men så har min läkare sagt att det inte är bra för mina fötter så då har jag inte fått av mamma, men äntligen fick jag. Sen måste jag ha ett par ballerina att ha i Thailand och i sommar, kan inte leva utan ballerina på sommaren. haha. Och sen sandalerna tyckte vi bara va snygga. Men man kan ju inte ha för många skor. 
 
Hittade också en sjuktsnygg vinterjacka som var nedsatt till 1200, fick inte hela av mamma och pappa så pappa betalar 200 och jag resten. Tror pappa köper den när han ska till jobbet imorgon, hoppas bara inte den är slut. 
Ska snart kolla igenom lite kläder, träna, duscha och sen fixa mig. Bilden på mina ballerina blev helt konstig men det är ett par helt vanliga, svarta i silke. Conversen är från stadium, sandalerna och ballerinorna är från skopunkten. Har ni några frågor är det bara att kommentera.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta kusin

Hej igen!
Du menar inte att du själv betalar 1000 kr för jackan...då måste du VERKLIGEN tycka om den;-). Pöss

Svar: Haha jo så är det, men inte säkert att jag ska köpa den, pappa är inte så samarbetsvillig du vet. puss ;)
emmie kristoffersson

2013-03-05 @ 22:28:51
Postat av: sofie

Ge mig dina converse och du är min ängel!

Svar: haha du, fattar du så glad jag är över dom !? Haha och du är min kattunge!
emmie kristoffersson

2013-03-07 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0