Sector alarm

Idag vaknade jag vid kvart i sex för att en gubbe stod utanför vårt hus och knaka och ringde på dörren. Trodde att det var någon som bara skojade så öppnade inte, men hans slutade inte så min bror kollade vem det var och kallade på pappa. Pappa öppnade och han som stått där ute bara "hej jag kommer från sector alarm, er kabel till er larm har blivit utdragen". Ändå sjukt bra service. 
 
Kom lite försent till skolan idag för att jag hade glömt min data och var tvungen att gå tillbaka hem och hämta den. Efter första lektionen, klassråd, hade vi mentorstid. Eftersom att jag åker imorgon och vi inte var klara med mina scener så fick vi filma båda tillfällena. 
Ska börja göra lite på läxorna jag ska göra när jag är borta idag, packa klart och fixa lite på rummet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0