Plugga

Lotta kom också hit i morse. Hon färgade mina ögonfransar och noppade mina ögonbryn. Sen medans mamma färgade hennes ögonfransar så gjorde jag en ansiktsmask på mig själv. Ska bara träna lite, dusch, bädda rent i sängen och sen är allt perfekt. Så himla skönt att ha allt gjort nu inför Thailand. Eller jag har inte helt packat klart mitt bagage eller hand bagage men ändå. Älskar att packa mycket men då blir det ju kanske övervikt så jag vet väl inte vad jag ska ta med mig. 
 
Måste också plugga, ett musikprov imorgon och ett spansk "prov". Kan ingenting åp musiken men kan spanska så får väl träna svinmycket på musik ikväll. Ska också få reda på ifall jag blev godkänd på so-provet vi hade förra fredan tror jag. Håller tummarna att det gick bra, vill inte bli underkänt ju! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0