Naglar och nudlar

Kom precis hem från malmö. Tog bort mina byggda naglar och fick mina enga målade röda. Tog över en timme men nu är det klart. Kikade även in på bikbok när jag väl va där och jisses va snygga kläder dom har fått in nu till sommaren. Bikinisarna, jeans-shortsen, linnena och allt annat. Lägger upp ett inlägg med lite favoriter senare. Tänkte köpa en bikini men ska vänta till efter thailand, eftersom att jag kommer köpa där nere också. 
 
Sitter och äter nudlar, kyckligsmak. Så himla längesedan och det är ju så himla gott. Ska snart plugga har ett musik prov imorgon, ett "prov" i spanska och sen redovisning i so på tisdag (då jag ska till skolan första lektionen). Sen har jag egentligen läxförhör i biologi på torsdag och fysikprov på fredag men då liter jag ju på playan i Thailand så får göra de när jag kommer hem. Det ska ju bli snöstorm på tisdag då jag ska åka..lite orolig faktiskt. Vet att min hand ser lite konstig ut på den första bilden, men lev med det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0