Mariestad

Gick upp halv fem idag och åkte till Marsiestad, var framme 09.00. Hampus första match var 07.45 så den missade vi, men sen var ju deras nästa match 12.30. Jag menar seriöst !? Jag hade kunnat sova så mycket längre. Vad kan man göra i Mariestad då ? ingenting, alla afförer öppnar ju inte förens 11.00. Så jag satt i cafeterian, utan internet från 09.00 - 12.20 då jag gick ut på läktaren för då skulle matchen snart börja. Dom förslorade alla matcher och kom sist, men dom hade kul. När Hampus hade duschat och fixat så åkte vi hemåt.
 
På vägen hem så stannade vi, åt på max och handlade godis i en stor godisbutik. Beach 2013 får vänta lite. Jag köpte lite mer än ett halvt kilo lösgodis, ett rör med JellyBelly Beans och fyra mini nutella-förpackningar. Sov ungefär halva bilresan hem. När jag kom så bytade jag direkt om till pyjamas, så skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0