center syd

idag vaknade jag vid elva tiden, låg kvar i sängen en stund. fixade mig och gick till spåret och powerwalk/joggade lite. när jag kom hem fick jag snabbt duscha och sen åka till sjukhuset. min läkare va en halv timme sen men när vi väl kom in gick de super snabbt. allting va bra förutom att jag glömt ta blodprov sedan i mars..så ska ta på måndag. sen åkte vi in på willys och handlade lite. när jag kom hem gjorde jag inte så mycket men när pappa kom hem åkte han och jag till tippen. vi åkte sen till lund och hämtade lotta och åkte till center syd. shoppade lite och sen till coop och handlade den sista midsommarmaten. när vi kom hem åt vi och nu sitter jag lite vid datorn. 
 
 
// två sjalar från lager 157, 2 för 100kr (1 för 60). trekvart ärmad vit tröja från lager 157, 50kr. skinny jeans från lager 157, 200kr. in-shower hair removal cream från smart buy, 70 kr. axe deodorant från coop, 40kr. luktar hiiiiiimelskt. halsband med triangel från ur&penn, 20kr. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0