video haul

igår var jag och elin på nova för maja stack till stranden. vi hade sjukt kul och mysigt. var där i någr atimmar och fyndade lite saker. har hållt på med en video sjukt länge nu för fick först inte rätt på ljudet och så hade jag klippt för mycket osv. så det blir bara en video där jag visar dom på sen skriver jag under vad dom kostarde och var jag köpte dom. har inget internet just nu så lägger upp den så fort jag får det. 
 
idag ska jag städa, handla och fiska. sitter i pyjamas så får väl byta om innan jag sticker också. ikväll ska jag nog kolla film och bara ta det lite lugnt. riktigt skönt att det inte är så varmt idag eftersom att jag inte får vara i solen eller bada. typ dog av värmeslag igår. 
chaoo.
 
// favorit ljuset från bath and bodyworks, åhhh luktar såååå gott! //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0