vaxning

så idag blev jag väckt vid halv tio, åt och sen åkt vi till veberöd där jag fick mina ben vaxade. gjorde inte alls så ont som jag trodde. sen nu får jag inte vara i solen elle rbada i 24 h så ska antagligen till nova med elin och maja. så de ska bli kul.
 
igår var jag bara hemma förutom på kvällen då jag var på sandtaget/tvedöra en stund på kvällen. min mobil fungerar helt perfekt igen, yeey. på lkbällen fotade jag även lite bilder till tidsinställda inlägg när jag är i stockholm, är det något speciellt ni vill att jag skriver om så kommentera. håller iallafall på med två just nu. så de var väl det, om jag ker till nova och om jag handlar något så fixar jag ett inlägg med det ikväll eller en haul (haha). 
 
// min naglar atm //
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0