upp innan tuppen

idag ringde mitt alarm 05,45 men mamma och pappa fick ändå väcka mig 06,30, haha sömntutta. iallafall så kom lotta och hämtade mig 06,45 och vi körde till hennes jobb. nu sitter jag här och ska vara här tills hon slutar. känns änså bra att gå upp tidigt för en gångs skull på sommarlovet. jag gör inte så mycket skriver brev och kolar runder på datan. när jag kommer hem har jag ingen aning om vad jag ska göra, vet inte ens när det är..haha. eftersom att detta är lottas jobb dator har jag ingen bild jag kan lägga upp + blogg.se appen laggar sönder. haha det är ganska kul för data musen är en sån som typ bibliotekarier har, hehe. men ja eftersom att det är sommar så är här inte så mycket folk. men jag ville bara skriva ett litet inlägg, komer kanske fler sen. vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0