stranden

vaknade för n stund sedan och har precis ätit frukost. ska göra mig i ordning sen sticka till stranden. vid halv 5 tiden ska jag och min broder ta bussen till Veberöd och möta farmor och farfar sen åka till sjöbomarknad. efter det ska jag antagligen åka till maja och sova där eftersom att vi ska åka till Osby imorgon förrmiddaag/morgon.
 
sen igår så kollade jag ju på "the roommate" som var en riktigt bra film. och vilket som gjorde den ännu bättre var att hon som spelar Blair i gossip girl , bonnie och elena i the vampire diaries och liam från 90210 var med. hur coolt! men kunde bara tänka på dom som deras karaktär i serierna så blev lite kludigt.
men måste fixa mig nu för vi ska åka, puss!
 
// bild sen 2011, men bloggar inte från min dator och här finns typ inga bilder på denna så lev med det //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0