sjöbo marknad

på stranden idag så solade och "badade" jag. vattnet var 13 grader, vilket jag tyckte lät ganska varmt men hela kroppen domnade och man tappade känslen om man var i ett tag så jag bara sprang i, dopade mig och sprang upp igen. fyy, kändes som flera minusgrader. bussen jag och hampus tog till veberöd gick 17.07 så vi åkte från stranden vid 15.40 och var hemma 16.30, duschade snabbt och hoppade på bussen. farmor och farfar hämtade oss vid bussstationen och vi åkte till sjöbo, fanns inget roligt alls så vi gick lite, åt och åkte sen till coop. där vi handlade lite mat, sen tog vi bussen hem igen. ingen va hemma och vi hade inte nycklar så hampus cyklade upp till en kompis där pappa var, hämtade nycklar och cyklade hem med dom. sen stack han till en kompis och jag är själv hemma med samba. 
 
kommer sova hemma inatt, så kan jag ta sprutan imorgon bitti, sen kör mamma mig till maja vid 9 och hennes mamma kör oss sen till osby. nu ska jag kolla på "the lucky one" och äta choklad och vindruvor. sen  kommer väl resten av familjen hem om en timme eller så och då ska jag duscha igen och sen sova.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0