#nyakläder

Bara för att videon skulle upp på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMIE HUR ÄR DET????
Hoppas du har det bra. Jag går på samma skola som dig och vet vem du e och så och jag tror du vet vem jag är också men jag vill inte skriva det här. Jag skulle bara säga att jag vet vad som har hänt och så:( jag ville bara skriva det här för det känns konstigt för mig att inte berätta det för dig. Jag vet inte om det var farmor och farfar eller mormor och morfar till dig men iallafall så bor jag jättenära dem och vi har hälsat på varandra jättemånga gånger när dem har varit ute med sina söta hundar. Det känns bara så konstigt... Hoppas du mår bättre;) Tusen stora (mycket stora) KKKKKRRRRRRAAAMMMMAARRRR till dig <3<3<3<3<3

2013-07-30 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0