ny pulsklocka

vi var i krisian stad till halv 6 typ och åkte sen tåg hem igen och var hemma vid 7. i kristianstad åt vi och gick runder lite i stan.vi gick igenom ett "tivoli" och sen gick vi bara runder lite och hade det riktigt mysigt. jag fick en ny pulsklocka (polar FT7) och hampus fick ett par ralph lauren skor. när i kom hem kollade jag lite tv och sen testade jag den nya klockan på en joggingrunda. har inte sprungit på två veckor nu så var trögt men jag kom i mål. haha. när jag kom hem så gick vi direkt ut med samba och åt körsbär, så gott! har precis fixat lite konton och sånt, och sen skulle jag ladda ner en tränings app, men den fanns bara till iphone 5, 4s och paddor, fett dåligt! min lilla fyra då..laddade ner det på min ipad mini men sen kom jag på att det kommer bli ganska svårt att springa med den så får väl ha någon annan. tips ? ska träna lite nu, sen duscha och sen kolla film elelr bara sova. så c'ya imorgon.
några tips på vad man ska med sig när man campar ?? ska campa nästa helg...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0