minigolf

blev helt upptagen hela dagen igår, därför ingen updatreing. vaknade och åt frukost sen kom maja, petra, max och alicia och vi körde till malmö. jag, maja och alicia fikade lite på starbucks och gick sen runder lite i stan. sen kom petra och max igen och vi åkte vidare till ikea där vi åt och köpte saker till alicias myshörna. sen var vi här lite och vid 22 tiden åkte vi till sandtaget och tog ett kvällsdopp och hade sjukt kul. när vi kom hem igen duschade vi sen kollade vi "the notebook" så himla bra och fy som jag bölade, vaknade med värsta svullnahuvudet.. vi åt skittles, nacho chips med dipp och bubbliz till the movie. sen vid 02 så stängde vi av och la oss.
 
blev väckta vid 11 tiden för att mamma hade bakat scones, gillar inte ens de med okej. gick upp, åt, fixade oss och fixa lite på mitt rum. vid 14 så gick vi hem till maja och sen vidare till badet och badade. när vi duschat och fixat gick jag hem till mig och maja till sig. våra familjer skulle igentligen spela mini golf tillsammans men så blev det ej så vi tog med oss maja och åkte till någon minigolfbana i skövde som stängde 20, så vi fick köra vidare till någon camping. hatar mini golf men hade inget annat för mig. har inget tålamod och tycker bara att det är hur tråkigt som helst. tycker det är helt ok om det inte är någon kö, det går snabbt och om det är stora golfbanor i förminskning (med bunkers, vatten och såå).iallafall så efter golfen så åkte vi till sibylla och åt lite mat sen hem.
 
ska kolla det nya teen wolf avsnittet nu och sen kanske det blir film, vi får se.
 
 
// helt bitchig och över redigerad bild bjuder jag på idag. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0