lund med girlzen

idag skjutsade min pappa in mig, elin, cornelia och maja till nova vid 13 tiden. där vi gick fram till klockan halv 16, då vi åkte vidare in till cenytralen. inne på nova åt vi ohc kollade runder i affärerna, jag köpte ingenting. stolt. på centralen sen så köpte jag en macka och en frappino på espresso house och sen en kaka på subway. vid tjugo över 16 så åkte majas tåg mot götelaborg. vi stog och vinkade och alla stirra och skratta åt oss, men ändå. sen väntade vi på våran buss som gick 17.00. när den väl kom skulle sjukt många folk med. vi åkte hem till bussstationen nedan för mig och sitter nu på mitt rum och ska snart se film någonstans. we are going to watch safe heaven. verkar sjukt bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0