SVEN

Första lektionen var hemkunskap där vi gjorde lussebullar. Har längtat så sjukt till de så bränner jag jästen och lussebullarna blir degklumpar...men min lärare använde dem som exempel på vad som händer när man bränner jästen så dem kom iallafall till nytta. Bilden blev inställd så vi hade 1,5 h håla, riktigt drygt ju. Men han plugga lite & ta de väldigt lugnt. haha. När jag kom hem kollade jag någr aprogram jag missat och ska nu fortsätta med pluggandet - matteprov, soinlämning & soläxförhör imorgon. Har varit på gränsen till underkänt dem sista proven, verkligen på ett-poäng-pågränsen, så måste verkligen få bättre resultat på dessa jag haft denna veckan och dem sista kommande veckorna. Sven har iallafall hälsat på lite och tycker det är gansk amycigt med storm, när man är inomhus. Men blir det för mycket, om man är ute eller om strömen även rycker så är det allt annat än mysigt. 
Vill ha ett fint lager med snö på marken när jag vaknar, men ingen jäkla snöstorm. tack, i för hand moderjord. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till på alla prov och läxförhör.... och du detta är tacken från moder jord för hon inte tycker vi människor tar hand om henne så bra. Love you.
Puss från kusin

Svar: Tack, haha! Älskar dig ! Puss & kram !
emmie kristoffersson

2013-12-05 @ 20:18:51
Postat av: Lotta

Lycka till på alla prov och läxförhör.... och du detta är tacken från moder jord för hon inte tycker vi människor tar hand om henne så bra. Love you.
Puss från kusin

2013-12-05 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0