SLAPPLOV

Idag vaknade jag vid två...herregud. har iallafall inte gjort något annat än att legat i sängen, lärt mig lite av photoshop & duschat. hahha. hoppade runder i pyjamas och efter jag duschat hoppade jag i en mjukisdress. de är vad jag kallar lov, mannar. hade behövt städa mitt rum lite & plocka ner mig gran för nu är julen över så då ska de bli skönta tt få bort den. mammas kusin kom för en stunds sen och ska väl snart gå ut och va lite social med dem. har face-time:at med maja ett tag precis och det är alltid lika trevligt. tror jag börjar bli sjuk, har ont & är stel i hela kroppen, ont i magen & fryser...kan även vara reumatism som kluddar, efter som värken i kroppen. känns ganska jobbigt då det inte kommer släppa på ett tag pga cellgifts uppehållet efter olyckan. men jag ska inte klaga, kan ju faktiskt röra mig. men ska försöka fixa "vad jag fick i julklapp"- inlägg imorgon tror jag.
 
 
- hehheheeheheheheheeheheh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0