LUCIA I FREDAGS

Har inte varit så aktiv de sista dagarna, så sorry för de. Har inget bra ursäkt utan har bara inte orkat. I fredags så var de lucia firande i skolan, sen åkte jag hem och sov..sen kollade jag hockey i Malmö på kvällen. Sen igår var jag iväg och handlade julklappar i flera flera timmar, sen på kvällen var kg hos Maja. Vi pluggade lite so, lagade mat & fixade julklappar. Senare på kvällen åkte vi hm till mig där vi gjorde snickers & candy rock. Svin goda. Sen deckare jag direkt, sjukt trött på sistone. 
Idag har jag varit & firat jul hos min gammalfarmor & kollat Hampus hockey match, som dem vann med 8-3. Kom hem där jag duschade och är nu i bilen på väg till mina kusiner för att fira jul. Dem ska nämligen fira jul på Teneriffa, fuskisarna. Älskar att fira jul hemma, men vem vill inte ut och resa lixom ? Jag är iallafall över sugen på att åka till ett varmare ställe...


- lucia-tåget på vår skola, i fredags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0