Mina favorit parfymer

Ett litet tidsinställt inlägg med några av mina favorit parfymer. lady million parfymen är mammas men luktar ju sååå gott så var tvungen att ha med den. 
 
// första parfymer är paris hiltons heiress, kostar 479kr på kicks. 50ml.// // Victoria's secret angel kostar mellan 160-200 kr beroende på var du köper den. 75ml. // // mammas lady million kostar 599 kr på kicks. 50ml. // tre av juicy couture parfymerna. viva la juicy är min favorit, sen kommer couture couture och sen juisy couture. fick dom så ingen aning om vad dom kostar men dom är köpa på parelle. 10 ml i varje .// // sen ralph lauren pony collection. har satt även som i ordning, den jag gillar bäst först och den jag gillar minsta (men ändå gillar!) sista osv. mina är bara små på 15 ml, köpte alla för runt 400kr. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0