snart klar

Har hållt på förfullt nu hela eftermiddagen/kvällen med att tömma mitt rum och nu har jag bara sängen, tv:n, garderoben och lite småsaker kvar sen är det bara att sätta igång med renoveringen. jag har renat, plockat isär och ihop min byrå, rensat och slängt mitt skrivbord, tagit ut mitt nattduksbord och rensat bland väskorna. Imorgon gör jag det sista och sen börjar vi. yeey, äntligen. just nu har jag ett ljusljusrosa rum med rosa detaljer men planenär att det ska bli vit med silvriga detaljer nu istället. men vi får se hur det blir, spännande. har redan köpt ett skrivbord som är väldigt enkelt och vit. har suttit och kollat lite efter en ny magnettavla, lampa, papperskorg, hurts, garderob och spegel. sjukt jävla trött nu så ska gå och lägga mig, gonatt! 
 
 
// hur mysiga ser inte dessa rummen ut lixom ?? //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0