på fredag!

hade sjukt mycket tid över imorse. så tog det lugnt, fixade lite, läsa fysiken en gång och kollade lite youtubeklipp. hade det ganska lugntpå lektionerna och det var inte lika segt som tisdagarna brukar vara. maja fick en blyerts i ögat som slutade med att hon fick åka till sjukhuset, asså shit. när jag kom hem så kollade jag på videos "how teens react", så himla bra. haha ialafall så när pappa kom hem så byggde han det sista på byrån och jag har pecis flyttat in det sista på mitt rum och fylt alla lådor. kanske kommer bilder imorgon, olala. har bestämt mig för att skaffa en fåtölj ocksp, kommer bli så sjukt ihoppakat och trångt menmen det blir skönt. ska även köpa kuddar, filtar, magnettavla, spegel (beställd och kommer i maj), hyllor, gardiner, en matta och ramar sen är jag nog klar. 
 
nu ska jag plugga sönder, äta mat och duscha. vill så himla gärna kolla på gossip girl eller the vampire diaries också men hinner inte. på fredag är det iallafall min födelsedag, ojojoj fjortis for real. jag och maja har snackat om att åka till lund/malmö för att ta en liten fika men några andra och bara fira lite. nedräkningen tar sig mot sitt slut, wiihoo. åhh vill att min födelsedag ska komma men ändå inte för då har jag inget att längta till..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0