love it!

ledsen för så seg uppdatering men har inte orkat att blogga, förens nu. imorse så hoppade jag och mamma runder och sjön och dansade, och glömde bort tiden..så mamma fick skjutsa mig halvvägs till skolan och sen köra iväg till sitt jobb. jag kom precis när vi började, hehe. klockan 08.45 så gjorde jag fysikprovet, fick samma som dom andra hade fått och det kändes som om det gick bra. sen hände det inget speciellt. vi hade orientering sista lektionen, och jag, sofie och maja var klara precis innan vi slutade men alla andra hade redan gått så vi..som följde sen med mig hem och vi målade naglarna och lekte lite med gräddbullar, haha. girlyyygirlyy, men ja. sen när dom gick hem så klippte mamma mig, svin kort typ. haha jmxrfxrrgjgi, vill ha tillbaka mitt hår. men det är säkert jag som överreagerar..efter mamma klippt mig så kollade jag lite youtube-klipp, duschade och bäddade sängen. älskar att lägga mig i en ny bäddad säng, när man är ny duschad, men en nytvättad pyjamas, något gott att äta och en bra film, i mitt fall the vampire diaries och mannagrynsgröt. älskar livet, hihi. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0