let's dance

Idag vaknade jag inte förens 07.30 eftersom att pappa hade stängt av mitt alarm, men det var ju lugnt för jag trodde klockan var 06.30 så låg kvar lite till...fick panik när pappa sa att klockan var 07.30, stressig morgon. i skolan hände inget speciellt. efter skolan så gick jag, elin och cornelia och fick skjuts till elin av cornelias mamma. när vi kom till elin så åt jag och eli pannkakor och cornelia laxmacka. sen sminkade vi oss, och spelade in videos när vi dansade. ni kan kolla ett klipp som cornelia lagt upp på sin blogg, häär! kolla mer på hennes blogg också!!
 
pappa hämtade mig vid 17 och vi åkte och handlade lite mjölk och sånt. när jag kom hem så satte jag mig vid datan och kollade på tonårsbossen och videos som jag missar på youtube, av jacksgap. vi åt sen kvällsmat, pannkakor hehehe. har läst lite, mormor och morfar var här och lyssnat på musik där emmelan också. nu tittar jag lets dance och är sjukt trött, så ska nog sova direkt efter detta. får antagligen ta sprutan imorgon istället, för orkar verkligen inte idag. 
 
 
// sorry för sämsta bilden, men var svinhungrig //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0