justin bieber

kollade på the vampire diaries igår kväll till ett, och vågade knappt släcka. haha skulle lugna ner mig lite med att kolla lite bilder på weheartit men nädå det hjälpte inte. gick in och sa till pappa att jag skulle ta sprutan nu i morse istället och han bara : ja gör så, gonatt! sen i morse bara tog emmie nu sprytan igår, pappa bara ja de gjorde du väl ? haha nä, sömnpratare. vet iallafall vem jag ärvt det av. 
imorse så tog jag ju då sprutan och sen skulle jag egentligen handlat spegel men mormor men den var slut överallt i lund och malmö. så vi bestämde att vi ska handla löparkläder istället. 
 
men idag har jag kollat tvd, ätit, mitt rum har blivit klart ska bara inredas och läst. imorgon ska jag inte göra så mycket, jag ska handla som sagt sen på kvällen ska jag springa med sofie och fixa lite på rummet antagligen, sen får vi se vad som händer. åhh idag är maja, mathilda, filippa och johanna och kollar på jusin bieber i köpenhamn, vill också! haha
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0