jag lever

igår så var jag tvungen till att städa eftersom att jag ska ha släktkalas, därför inget inlägg för att jag fick inte sitta vid datan, eller ipaden. kollade lite the vampire diaries också. 
idag hade jag de sjukt streesigt imorse för att jag vägrade gå upp..hände inget speciellt i skolan varken idag eller igår förutom att vi hade so provet igår som gick heltokej tror jag och att det var brandövning idag. stog precis bredvid den klockan som ringer och fuu va jag blev rädd. imorgon har vi fysikpov och idrottsförhör, men ska till doktorn då vi har idrott så för göra det på måndag istället. OCH...I MORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! AMG! haha är typ helt hyper, fyller fjortis. yeey. 
idag ska jag iallafall plugga lite, STÄDA, duscha och var nervös. hehe. kasnke hinner kolla lite the vampire diaries också, sofie är ju lixom 16 avsnitt före mig eftersom att hon är sjuk och inte har något annat att göra om dagarna. imorgon ska jag till lund eller malmö med maja, kanske sofie och fika. sen på kvällen ska vi ut och åka med la familia. 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0