fuck den personen som upptäckte vinden.

idag hade vi ju soprov och det gick så himla dåligt. asså åhh! är ju helt dum i huvudet. lite av mina HELT fel svar var..
vem har stiftat sverges lagar ? EU. rätt svar är riksdagen
Vilken orgimasation strider för att fångarna ska få det bättre ? FN. rätt svar är amnesty international.
Vilket land avrättar flest fångar ? texas, usa. rätt svar är kina.
osv.
okej, så det gick bajs för jag hade bara pluggat till ordkuskaperna, men det fanns tex också som jag totalt missade..
fick också veta vad jag fick på fysikprovet jag gjorde i måndes, 14 av 16. ändå helt ok.
 
elin gick hem eftersom att hon inte mådde bra, alla är ju sjuka nu typ..efter skolan gick jag och sofie hem till maja som varit från skolan idag eftersom att hennes muskel typ gick av igår på hennes fotbollsträning, aj! vi filmade, åt mat, snackade, kollade tv och backasde kladdkaka (som blev lite för kladdig). vid halv sju så gick jag och maja och kollade på tjejernas fotblls match mot uppåkra och sofie cyklade hem. vi satt där uppe och fy faaan va det var kallt, asså det blåste som satan. när jag kom hem kunde jag knappt gå så kall jag var..aja på med mjukisuggs, en stor tjocktröja och musiiik. dalby vann iallafall, woopwoop. ska nog läsa lite nu eller kolla någon film, äta jordgubbar och vindruvor och saft. haha har fått något dille för saft nu i veckan.
 
 
// grymt god men kladdig kladdkaka med vanlijgrädde och jordgubbar, mums! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0