cirkusen is back in town

vaknade idag som vanligt men låg kvar en lång stund längre än vanligt, eftersom att jag hade ju sovmorgon. jag klädde på mig, åt frukost medans jag kollade the vampire diaries och sen borstade tänderna. vid 8.30 så kom elin hit och lite efter det så kom lina och vi gick till badet där strat och mål var för orienterineng. jag träffade maja först och sen tio minuter senare kom cornelia och sofie också. jag och maja anmälde oss och sofie och cornelia anmälde sig, sen bar de iväg in i skogen. det gick mycccket bättre än förväntat, jag kunde läsa kartan och vi hittade alla kontroller, fick nog bara E men halllå vi blev ju godkända.
 
efter orienteringen så följde jag med sofie hem och vi åt glass, sen kom cornelia och vi kollade tvd och åt pommes. sen ringde elin och sa att min mamma sökte mig eftersom att jag skulle på utvecklingsamtal. fick snabba mig hem i värsta stormen, haha. när jag väl kom hem så började utvecklingsamtalet så fick åka dit..oduschad och i tränningskläderna. jag och sofie skulel egentligen varit ute och sprungit vid 18-19 tiden men eftersom jag hade utvecklingsamtal och sofie skulle till stallet så tar vi det på söndag istället.
 
några hundra meter ifrån vårt hus ligger en stor gräsplätt där alltid cirkusen hålls när det kommer hit. och idag så var det ju cirkus dags och eftersom att jag bor i vardagsrummet så hör jag väldigt bra ljuden utifrån + att uterums dörren var öppen så jag hörde hur direktören bara "daaaaaaaammmmmerrrr och heeeerrrrrrrrrar, blablablablabal". sen var ju min lillebror tvungen att spela en låt, som var dumdumdumdumdumdumdum hela tiden, ingen ändrig förutom att dom sjöng "en sockerbagare han bor i staden..." asså åhh. så jag och mamma åkte till burlöv och kollade lite och handlade mat. har precis sett lite tvd och ska snart dejta kuddarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0