artonårsgräns på strepsils, okee

igår kväll hade jag ju ett släkt kalas, vi åt fajitas, tårta, kärleksmums, muffins och godis. grannen hade en eldshow som vi kollade lite på och allt blev lyckat. maja sov över här och nrä vi vaknade hade jag fått en rejäl förkylning, har varit öm när jag rört under hakan innan och nu kom förkylningen. skulle köpa strepsils på hemköp, eftresom att apoteket har stängt, men de var 18 årsgräns så fick snällt gå hem igen. inte så att jag ska ta alla samtidigt och droga mig själv direkt, men okej.
imorse så åt vi frukost sen fotade vi lite till bloggen och sen gjorde vi inte så mycket mer. maja har precis åkt hem och jag sa fixa lite med bloggen och sen kolla the vampire diaries. Såå bra ju! 
snart kommer ett inlägg om vad jag fick igår och ett om mitt rum, hihihi.
 
 
// gårdages tårta, homemade därav lite fail //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0