so prov and so on

var med elin, lina, sofie och corneia på hemköpr efter skolan idag, när jag kom hem gjorde jag flingor och kolla på the vampire diaries..skulle egentligen bara sett ett avsnitt för att jag har so prov på fredag som jag inte kan någonting till, men det var så spännade så jag såg fyra..asså åhh stefan och elena är det prefekta paret, seriöst! 
nu har jag precis tryckt i mig en kanelbulle för man måste ha lite energi till pluggandet, right ? ska läsa igenom häftet vi ska ha prov på några gånger, sen räkna klart matte läxan vi har tills på fredag och sen läsa so:n igen. 
imorgon har vi hel friluftsdag men orientering, för att få betyg C måste man klara hela banan på 1h 22min, jag menar jag är körd, totallt. men man har ingen tidsbegränsning för att få betyg E bara man hittar alla, så satsar nog på den istället. men vill klara C, haha. dom som åker buss börjar som vanligt 8.15 tror jag och sen vi andra mellan 9.00 och 10.00, så tror jag skriver ett litet inlägg som kommer upp innan jag cyklar iväg. 
 
 
// här får ni lite webcambilder, ignorera att jag blinkar på den sista på översta raden. tack i förhand! //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0